zeeynepp19 Ahlahanim hareketleri nasıl ben 27+2 deyim çok fazla hissediyordum ama iki gündür azaldı gibi geliyor ben uyurken hareket ediyorsa bilemiyorum ama az hissediyorum hareketleri perşembe randevum var umarım soeun yoktur. Sizde bu zamanlarda veya şimdi durumlar nasıl. Uyku düzenine girdiği zamanda az hissedermişiz ondan mı acaba
Ecem27 28+4 den merhaba 😃 fena değil biraz ağrılar oluyor,yarın kontrole gideceğim bakalım oğluşum kaç kilo kaç cm 😍 siz nasılsınız 🙂
Ahlahanim Ecem27 elhamdülillah iyiym ama benimde ağrılarım oluyor. Gecwn cuma gittim 35 cm, 1300 gr dedi. Rabbim evlatlarımızı hayırla kucağımıza almayı nasip etsin inşallah 🌼