Kubrabenal 35.haftada ara ara benimde oluyordu geçiyordu nst de sen çıktı önemsiz olduğunu söylemişti doktorum bugün akşam yine vardı 37+4 günlüğüz karnım taş kesildi dinleniyorum geçiyor ayağa kalkınca yine başlıyor duş aldım şimdi yatıyorum iyiyim benim normal Doğum yapma şansım da yok işin kötü tarafı eğer çok rahatsızsan ve dinlenmekle geçmiyorsa bi muayene ol derim ben