Deletedmom2265 korkmayın bu durumda psikoloji çok önemli benimde tehlikem vardı ve ben rabbım nasıp ettıyse hıcbır güç alamaz dedım ve sabrettim çok şükür suan 12 haftaya gırdık hala tehlikem var ama allah nasıp ettıyse otesı yok dıkkat et ama korkma bırde süt ve süt ürünlerini çok tüket rabbım sağ Salim kucağına almayı nasıp etsın ınsallah amin ecmain