Arkadaşlar malum indirimler var, bende değerlendirmek istedim.
Ilk hamileliğim, tecrübesizim. Özellikle emzirme ile ilgili o kadar ürün var ki.
Gümüs kapak, göğüs kalkani, manüel pompa, elektrikli pompa. Bunların hepsi gerekli mi? Kullananlardan deneyimlerinizi öğrenebilir miyim?