Kızlar miyom ile hamile kalan varmı? Bana gittiğimiz her doktor gebe kalamazsın dedi. Önerilen bi doktora gittim. Gebe kalabileceğimi stres yapmamamı söyledi folik asit iç 3 ay sonra gebe kalamazsan gel dedi. Aradan 1ay geçmeden gebe kaldım Hem cok mutlu hem cok stresli idim. Gebe kalmadan miyomum 5,5 cm idi şuan 14 haftalık hamileyim. Miyomum 8,5 cm olmuş. Doktorum korkmamam gerektiğini söyledi ama ne olursa olsun içinde bebeğimle büyeyen bir miyom (kist) var. Rabbim sağ salim kucağıma almayı nasip eder inşallah