Clostiridium Karnım aşağıya indi galiba 37 haftadayım. Bi şişkinlik var hazımsızlık gibi eğilirken çok zorlanıyorum. Nasıl anlarım indiğini?
bsrakaradayi Clostiridium bende 35. Haftam bitecek benimde inci birkaç gün önce nasıl farkettim misemin orası bomboş dümdüz olmuş ve göbek deliğimin şekli bombeleşti böyle 😂 sanırım 3 parmagını midenin oraya koyacaksın görüş açını kapatmıyosa inmiştir bana öyle demişlerdi😂
bsrakaradayi Clostiridium yorumlarda ineli 2 hafta oldu hala doğmadı yazan olmuştu valla 😂sizin 37. Hafta dogsa bile prematüre değil en azından🙏🏽
Clostiridium bsrakaradayi çarşamba Dr kontrolüm var bakalım ne diyecek Dr hanım😂bide karın ağrım var. Tabi sancıyla karıştırmıyorsam🤦♀️
Ayseinann Ben 32 haftalık gebeyim de göbeğim sürekli aşağıda sizce bir sorun var mı neden sürekli aşağıda??