Benim discim 2 cesit uyusturma sekli var biri adrenalinli digeri adrenalinsiz. Adrenalinsiz olani gebelere kullaniyorlarmis o yuzden cekerken ağrı yaşayabilirsin dedi. Ki benim kadın doğum doktorum Allah gostermesin bir yerinde bir kesik olsa ve dikilmesi gerekse yaptirmayacak mısın onu lokal anestezi bolgesel uyusturmadir bir sey olmaz dedi. Ayrıca o çürük ve enfeksiyon bebege daha cok zarar veriyor bence