peki hiç içinizde korku olmuyor mu? yanlış anlamayın linçlemek için söylemiyorum. gebeligimi ilk ögrendigim zamanlarda alıskanlıktan sigara yaktim içerken sanki o dumandan bebegime cok kötü seyler olacak gibi düsünüp kırıp attım. ve bir daha asla içmedim 37+1iz.umarım sizde bi şekilde birakirsiniz 💓