Meryeminannesi1- bir ay önce doğum yaptım 39+5de suni sancıyla, hastaneye gittiğimde 3 cm yakın açılma vardı sabah 10 da suni sancı verdiler öğlen 3e kadar sadece 1 cm açılmam oldu 4 cm yakın dediler sonra suyumu patlattılar sancın yükselicek ama açılman fazlalaşır dedi doktorum. Korkutmak istemem ama bu kadar kötü bir şey olamaz suyum patlatıldıktan sonra çok çok şükürler olsun sadece 1 saatte açılmam full oldu 10 cm ama o acıyı tarif edemem hem bel hem kasık ağrısı 10 saniye de bir vuruyordu çok ağlamıştım kıvrılmıştım. Sancıyı çektikten 40 dakika sonra hemşireleri çağırttım çünkü kesin doğuruyorum bu kadar sık gelemez bu sancı dedim Doktorlar da şaşırmıştı bir saatte bu kadar açılma olmasına ama ne çektiğimi bir ben bilirim bir Allah. Doğumhaneye açılmamın ne kadar olduğuna bakmak için götürmüşlerdi meğersem doğum başlamış bebeğin kafası gözüküyor hale gelmiş. 25 dakika da doğumum oldu ama yırtılmam vs olduğundan dolayı 1 buçuk saatte odaya geçebildim çok kan kaybettim doğumda benim kötü geçti. Keşke kendi sancınızla gidebilseniz en azından bu kadar çekmezsiniz ama bebişinizin suyu azalmış karar sizin tabiki inşallah sağ Salim az sancısız doğum yaparsınız. İnşallah korkutmamışımdır her doğum bir olmuyor 🧚♀️