Haticemustafa97 canım herkesin görüşü farklı ama ben normal doğum yapamadım sezeryan oldum ama pişmanım neden diye zorluğunu geçtim aynı şeyler normalde de oluyor tabi ama şimdi ikinciye hamileyim genel olsam oğlumu geride bırakmak zor ogeliyor spinal olsam hissederim diye korkuyorum eğer ki normal oluyorsa sonuna kadar normal isteyin