Nazendehanim Merhaba , Kurtaj sonrası İstanbul’da yakın zamanda genetik araştırma yapan var mı ,hangi hastanede yaptırdınız . Cerrahpaşa da tetkik malzemesi yokmuş .Özelde yaptırmakla devlette yaptırmak arasında sizce fark var mı
moom222 Nazendehanim devlette bazılarında istenen testler oluyor bazılarında olmuyor uğraşır durursun en iyisi özelde yaptır üç haftaya al sonucunu para kısmında anlasa bilirsin belki Şişli Memorial laboratuvarda en iyisi
Nazendehanim 2melekannesi_ birisi daha Ümraniye demişti sonuçlar ne kadar sürede çıkıyor biliyor musunuz
Nazendehanim moom222 devlet eğitim araştırma hastanesi olduğu için özele göre çok daha iyi araştırıyor dedi bir arkadaş ama teşekkür ederim not ettim 🌸
moom222 Nazendehanim bende eğitim ve araştırma Hastanesi’nde yaptım ama bazı tahliller olmuyor birde istenilen makinalar olmadığı için sanırım doktorum sonuçlar farklı çıkıyor dedi ama en güvenilir labratuvar olarak memorila diye bilirim beni embriyo takibinde belki günde beş kez aradılar
Nazendehanim moom222 birde kadın doğuma gidip mi yonlendirdiler yoksa genetik araştırmaya mi gittiniz özelde
moom222 Nazendehanim ben düşükten dolayı yaptırdım iki ay oldu evet kadın doğum doktorum testleri yqDi istediğim yerde yaptır dedi devlette de olur dedi Bakırköy devlet Hastanesi’nde arastirma hastanesi orası çoğunu orda yaptırdım sonclarim bı hafta içinde çıktı genetik test eşimle benden istediler orda 4 tanesi vardı üç tanesi yoktu testlerin onları orda yaptırma dik genetikleri birtek yaptırmadım memorialde yaptırdık on beş günde çıktı doger bütün hormon kan sayımı tam kan tahlili hepsini devlette yaptırdım trombofoli testlerini falan da Bakırköy’de yani hormon tam kan sayımı trombofoli hepsi orda gen testide var ama yarışı var yarısı yok orda
Nazendehanim moom222 anladım canım bitek gen testini özelde yaptırdınız yani ben de kan testlerimi yaptırdım gen testi için ne kadar fiyat ödedin sakıncası yoksa bazı hastaneler muayne olmadan fiyat vermiyorlar
moom222 Nazendehanim tüp bebek bölümü benm gittiğim hastanede on görüşmesi ücretsiz görüşüp testleri sora bilirsiniz elinizdeyse hastane muhasebesiyle de görüşe bilirsiniz tüp bebek bölümünün olduğu katta oda zaten muhasebe ben konuşup indirim için ikna etmiştim 3 4ira tutuyordu 2.500gb bişey ödedim Memorial sisli
Nazendehanim Selin12- civar devlet hastanelerine sormak lazım ama sonuçlar 2-5 ay arasında çıkar diyorlar siz yaptınız mı