SayeMom normal doğumda alt üst pijama rahat oluyor ama sezeryanda daha çok gecelik boydan daha rahat oluyor🌸Lavaboya falan gittiğinizde altlı üstlüde indir Çek zor oluyor ,gecelik daha rahat 🌸Bir takımda ,altlı üstlü koyabilirsin yedek olarak ,yeterli oluyor🌸🌸