2melekannesii___ Kızım 3,5 olucak kardeşi doğduğunda.Yani sizinki kötü değil ,erken diyenler varsa eğer.Çocugum o kadar sıkılıyorki keşke dah erken davransaydım diyorum.Bizler bir yere kadar ilgileniyoruz,mâlum artık sokağa çıkıp oynamak hayal oldu 🤦🏻♀️🤷🏻♀️ Sizin arası iyi birlikte büyürler alışırlar,biraz zorlanırsınız ama sonrası rahat olur inşallah 😊