Merhaba ben yurtdışında yaşıyorum
Evde test yaptım pozitif çıktı
Hastane randevum 21 aralıkta gidemiyorum da
Fakat bugün kan geldi
Ne yapmam gerek yaşayanlar yardımcı olabilir mi
Burası Türkiye gibi değil hemen hastaneye gidemiyoruz sadece telefonla konuşuyorlar
Yarını bekleyin diyorlar normal mi bu durum