Merhaba arkadaşlar 23 haftada bebeğimin karnında asit biriktiğini söylediler ve araştırmaya sevk ettiler araştırmada aminosentez yapildi henüz sonucu çıkmadı sonuca göre heyete sokacakar ya bebeği alıp kuvezde yaşaması denenicek yada anne karnında kalbinin durması bu durumla karşılaşan varmı bilgi verirseniz çok sevinirim