Busra2013 Kızlar bugun 25+0 olcm 00.00 da bebek hareketlerını zaten rahımde hıssedıodum suan bır ıkı kere vuruo fazla hareket etmedı zaten bugun ayaktaydım hep ıkı kere vuruo vajınadan cıkacak gıbı zonkluo vajına degısık bı hıs normalmı😏😔
ttsleylagnc merhaba . bende 25 haftalığım rahimdede üste de hissedebiliyorım sessiz bir ortamda solunuza doğru yatın ve karnınıza hafif masajlar yapın tepki verecektir. Bazen hareketlerinde bi günü bi gününu tutmuyo.
Melos1 Busra2013 normal canım 35 haftalığım resmen altta hissediyorum, tabi senin daha erken ama o haftalarda aşağıda oluyor zaten bebek. Yukarı cıkıyor sonra tekrar doğum pozisyonu alıyor benim gibi
Melos1 Busra2013 bide o haftalarda düzensiz oluyor hareketleri korkma Allahın izniyle bişey olmaz, sağ sağlim hepimiz kucağımıza alalım inşAllah🤲🥰
Minik333can Busra2013 bizde 25 hafta olduk bendede tuhaf bi agrı var sanki asagıya doğru vuruyo anlam veremedim bende ama çok şükür hareketlerinde bi sıkıntı yok
Busra2013 Minik333can yanı benım sureklı net vuruslar dehıl elımı karnıma koyuyom elımı ıteklıo gobek taragında ama genelde asagıda hareket edıo doktor ayakları orda dedı