Hayırlı geceler güzel anneler. Bi konu hakkında bilgi almak istiyorum. Yardımcı olursanız sevinirim. Ben ilk bebeğim de yapılması gereken bütün testleri yaptırdım. 2.bebeğime hamileyim onda da 2li 3lü testi yaptırdım ama şeker yükleme testi için düşünüyorum yaptırmalı mıyım sizce ? Annem de gerek yok dedi ama bilemedim bide ilkinde yaptırdıysan 2.için gerek yok derler ya