Ebru021 İkili tarama testinde doktor kız dedi emin olmamakla birlikte öyle olupta değişen var mı (bu arada kız erkek kesinlikle fark etmiyor Allah hayırlısını nasip etsin sadece merak ettigim için soruyorum)