MCansuUz 33+4 teyim acayip göğüs ağrısı bacak ağrıları omuz ağrıları çekiyorum sizdede varmı böyle şeyler özellikle akşam saatleri daha çok başlıyor
MCansuUz irva yok kullanmıyorum ama yeni başladı yoktu bu haftalar dedim ağırlaşıyorum ondan herhalde ama kollarımda uyuşmalarda oluyor artık çarşamba kontrolüm var o zaman söyleyeceğim doktoruma