kubraonder Kızlar merhaba 33+4 haftalık hamileyim son dört beş gündür ayağımın üstüne basamıyorum . Adım attıkça belime sol tarafıma kalçama bıçak saplanıyor yürüyemez oldum artık yaşayan var mı böyle bir durum arkadaşlar 😭
mehmel54 kubraonder bu sabahtan beri bende öyleyim oturamıyorum üstüne basamıyorum köydeydim yatakta ters yattım herhalde dedim ama öyle değilmiş sanırım belkide fazla agirlastigimiz içindir bilemiyorum inanki umarım geçer biran önce çok kötü gerçekten 😢
kubraonder mehmel54 inşallah geçer Çarşamba kontrole gideceğim soracağım sana da söyleyim canım doktor ne diyecek bakalım