Arya-h bizimkininde kafa çevresi büyük çıkıyor tahlil verdim şekerim biraz yüksek çıkmış bende evde 2 gün şeker ölçüm cihazıyla kan şekerimi ölçüp kontrole gideceğim artık diyet veya insülin başlayacaklar doğuma kadar. 18 Aralıkta doğumum var normalde, son haftalarda böyle çıkması can sıkıyor ama kontrol altına alınırsa sıkıntı olmaz diye umuyorum