gamzebzk Kızlar 5+2 haftalik hamileyim karnim in altına doğru biraz bastirdigimda elime küçük sivri bişey geliyor sadece bir yerde diğer yerlerde yok yani psikolojikte değil hissettim resmen size de oldu mu acaba ya :)
Hatunnn gamzebzk bu haftada pek mumkun degil tibben aslinda:) kendi zaten nokta kadar ve bastirinca cikamicak kadar icerde aslinda ama olsun hissetmek mutlu ediyorsa sev op ne guzel stres yasamaktan iyidir canimm:))
Han O bndede vardı canm hata bnm hisetim yerde ultrasyonda hep ordan bakıyorlardı bebege diger yerlerde gözükmüyordu bebek
gamzebzk Hatunnn ama etrafimdaki insanlara gösterdim gerçekten var :) karnimin diğer taraflarında yok mesela :)