2609nrgl Kızlar gecikmenin 2. Günündeyim Cumartesi günü kan verdim 0.100 çıktı ama hala adet de olmadım ve beyaz akıntım var şuan da da sizce hamilelik gibi bi durum olabilir mi
Sevimlianne_adayi 2609nrgl canım havalardan veya piskolojik düşünüyorsan o da yapmış olabilir geçen ay 13 gün geciktim bende bence olsaydı kanda çıkardı diye düşünüyorum