Ceylin680 yok canım sormamış doktor söylememiş kimi geçer diyormuş burda bilgisi olan var mı merak ediyor kromozon bozukluğu çıkmış %50 dowsedromu olma ihtimali riske atmamışlar tüp bebekle sağlam olan emriyoyu almış şuan 8 aylık hamile istsnbula gitmiş tüp bebek için şimdi sorusu kadında olan hastalık doğacak olan bebeğinede bulaşıyor mu bebeğe geçme ihtimali ne kadar var bebek sonuçta annenin kanından oluşuyor kadınında kanında kromozon bozukluğu var annemdeki hastalık bebeğine geçmiş midir