blackwhite BekirDartar çok kötü bir şey yaşamışsın keyfi sezeryan Olan insanlar var neden kendini zora sokacaksın kendini düşün bence kimseyi dinleme bi parmak iz kalıyor kimisinin geçiyor bile izi tabi ki normal Doğum iyi ama bu psikoloji de hiç girme bence
Yasemin3434 BekirDartar gerçekten hiç korkulcak bişey yok bende panik atak var ona ragmen epidural yapttım uyanıkttım kızımı yanagıma koydular bitti olay 10 dk bitti bence normal dogumm daha zor