Kızlar başka başlıklarda açmıştım geçen hafta 36+1 de 3200 demişti bebiş için ve haftaya çatı muayenesi var demişti. Bugün 37+1de kontrole gittik tekrar bebeğimin kilosu 3275 çıktı. Bir haftada az almamış mı diye sordum ama doktorum tekrar tekrar ölçtü geçen hafta belki hatalı ölçüm olmuştur dedi bende normal karşıladım çünkü makina sonuçta🤗 yani kilomuz normal şükür🤟🏼 ÇATI muayenesine gelince gerçekten abartıldığını düşünüyorum tabi doktor faktörü de etkili ☺️ Ultrason ve nst sonrası doktorum çatı muayenemi yaptı. Yaparken tüm aşamaları anlatarak çok narin bir şekilde yaptı. Anlatarak “şu an tek parmak muayene, şu an iki parmakla muayene ediyorum” diyerek muayene etti. Sağ tarafta hafif bir kemik var, hafif darlık şuan dokunuyorum hissediiyor musun dedi. Hafiften hissettim. Çatın çok geniş değil ama vajinal doğuma engel olacak kadar dar değil dedi. Eşimi çağırıp perine masajını gösterdi, squat hareketini bana uygulamalı gösterdi ve bir kaç egzersiz daha🥰 sezaryeni tamamen aklından çıkar dedi bende normal doğum düşündüğümden çok mutlu oldum. Bebeğin kilosu veya ıkınma olmaması gibi veya doğum anında başka bi sıkıntı çıkmadığı sürece doğumumuz normal gözüküyor dedi çok şükür. Durum budur kızlar. Korkmayın ve kendinizi kasmayın😍🤍🤍🤍