Busakts Seydanuurr4 hayır hiç yoktu 11 haftalık olduk hala hafif arada olan bulantı dışında hiç bir şey yok . Sadece regl olacak gibi hafif kasık agrısı olmuştu onu da regl olacağıma yormuştum zaten
Busakts Seydanuurr4 canım benim Rabbim sana en hayırlısını en gönlünden geçeni nasip etsin inşallah sağlıkla da al kucağına yavrunu güzel haberini de duyalım inşallah ❤️
Seydanuurr4 Busakts ay insallah canım benim insallahhh bu ay çok umudum var belirtilerim iyice bas göstermeye başladı
Seydanuurr4 ada58 bacaklarım çok agrıyor göğsüm çok sert mide bulantılarım bel agrım sürekli uyku hali
ada58 Seydanuurr4 adet gecikmeniz oldu mu peki, ben de belirtiler yaşıyorum testte çıkmadı regl günüme 8-9 gün var testte yanılma payı çok yüksek.adet günü en iyi sonuç alınıyormuş ama sabredemiyorum ben de