Mavistez Semayse54 sinir ne yazmıyorum laboratuvar sonuç kağıdında. Benimde gebelikte PLT degerim hep düşüyor 100e kadar ya ne iyi gelir acaba buyuzden dogumdan snra hep ufak ufak kanamalarım oluyor dikiş atmak zorunda kalıyorlar kan durmadigi icin
lamisrtky Semayse54 benimki bugün 415 çıktı. 400 sınır mış, bizimki yüksek. Size ne dediler acaba ne yaptınız?
Sumeyyekaya moom222 kandaki trombosit miktarı yani pıhtılaşma sorunu var mı yok mu ona bakılıyor canım