Birmercimekbirfasulye
Bence endiselenme hamileligin ilk haftalari grip soguk alginligi olabiliyor. Vucudun bagisikligi dusuyor cunku. He doktora ozellikle gitmen gerekiyor. Grip degilsin belki yada bogazina dogru akinti ilerliycek daha tehlikeye atma kendini. Cigerine inmesin yani. Ates vs daha cok bebege zarar. Ayrica doktorun verdigi ve bebege hic zarari olmaya antibiyotik ilac vs var. Doktorlar bunlari cok iyi biliyorlar. Bende hamileligin ilk haftalarinda yasadim ve kullandim. Hic bi sikintim sukur olmadi. Bence ilerlemeden bi gorun doktora gecmis olsun canim 🙏