Yaklaşık 3 hafta önce korana geçirdim baya ağırdı zorlandım bebeğin organlarina baktirmami soyledef şuan 5 aylık gebeyim organları genisliyormus diye birşey duydum doğrumu acaba doktorumda baktirmami önerdi korana bebeğe zarar vermiyor diye biliyordum bu durumu yaşayan varmi