Papatyamisali_20_25
Papatyamisali_20_25 o zaman moral olsun. Amh 0.16yla ikiz gebeyim🥰. Tamamen kader kısmet. İyi bir hekim , iyi bir laboratuvar , iyi bir psikoloji ve bol bol dua ile oluyor👍🏻. Benm ilk tedavjm 1 ayın içinde alelacele yapıldı. 1 tane 3. Gün embriyosu transfer edildi , sonuç koca bir 0. İkinci tedavim başka bı hastanede başka bı hekimde oldu. 9 ay bekledik o güzel haberi almak için. On tedaviler , histeroskopi, rahim kalinlasmasi için ilaçlar neler yedim neler içtim. İki tane çok iyi kalite 5.gun embriyosu transfer etti ve sonuç 259🥰 Körün istediği bir göz Allah verdi iki göz binlerce kez şükürler olsun. Beni bu doktora getiren bı hastası vardı 47 yaşında rahim kanseri geçirmiş Amh 0.01 mi ne eşi de aynı yaşlarda 1yil ugrasmislar. Pes etmiyor olacağına inanıyorsa sonuna kadar ugrasiyo Allah bin kere razı olsun ondan . Hep duamizda🌼