Minicikveannesi Songl__ ben ilk gebeliğimde gittim bebeğin kalbinde sorun var dediler şükür bir şey çıkmadı ☺️ Şimdi ikinciye hamileyim tıpa gitmicem genelde bir sıkıntı varmış gibi konuşuyorlar 🤭
Mlk116 Songl__ gitmedim ama 250-300 tl kadar bi ücreti varmış. Doktorum sabah 7de gidip sıra bekliceksin dedi. Dataylıya randevu almak için sıra beklicekmişim alabilcem mi o belli deği. Uğraşmak istemedim gitmedim
Songl__ Minicikveannesi yaa korkuttun simdi beni acıbademe gitmeyi dusunuyodum o daha beter seyler soyluyormus 🤣