minikpandammmm 11+3 haftalığız bugün kontrole gittim. Bebek yüzüstü yatıyor . Arada kafasını çeviriyor geri yüz üstü yatıyordu . Neden bu şekilde yatıyor ? Nasıl düzelir peki ? Bir sorun yoktur değil mi ? Aklım takıldı . Doktor bir sorun yol dedi ama
ipekveatlas minikpandammmm kız o ne çeşitlere giriyo biliyon mu karnında🤣 bırak nasıl yatarsa yatsın doğunca sen istediğin gibi yatırırsın bi sıkıntı yoktur bence😅
Toprak_hira59 minikpandammmm O ne ki benim oglan bas asagi durmus diz kapagini yaliyordu resmi bile var 🤣 sekilden sekle gircek daha annesi 😅
asbehra minikpandammmm senin haftanda bende öyleydim ödümkoptu birsey oldu diye ama bugün gittim iyi di gayet doktor o suyun içinde her şekile giriyor korkma dedi bana da normalmiş yani ferah tut içini 😘🤲
minikpandammmm ipekveatlas hahahahhahaha yaaa öyle mi 🤔😆😂 ahhh ilk çocuk işte bişey bilmeyince insan her şeyi düşünüyor 😂😂😂 sağ olasın canım
minikpandammmm Toprak_hira59 yaaaa ben sanıyordum ki hep sırt üstü yatcak arada tekme atcak 😂😂😂 bilmeyince insan her şeyi düşünüyor yahu 🙄😆😂 sağ ol canımmm
minikpandammmm asbehra bana da doktor bir sorun yok dedi . Baya kıpırdıyordu da şekilden şekle . Yüzünü saklıyordu eli ile kapatıyordu . İste ilk kez bugün hareket ettiğini gördüm ben şaşkınlık işte 😂🤭🤭