RumeysaNur34 benim öncesinde ağrı olmuştu sonra enfeksiyon kapmış kulağın dedi ilaç damla antibiyotik falan verdi ağrı geçti duymamaya başladım bu kezde sonra belli bir zamandan sonra baktım olacak gibi değil başka doktora gittim yağ gibi bı damla verdi bır Hafta kullandım sonra temizletmeye gittim çok şükür açıldı sizde ihmal etmeyin biraz dayanın eminin çok rahatlayacaksiniz kulağınız açılınca bebek doğmadan o dertten kurtulun bence geçmiş olsun