Eke Gebelikte bu baş agrısı cok oluyomu 3 gündür bunu cekiyorum sol beyincik agrısı bitti saga gecti bu sefer . Bi ara kafamı kaldıramıyodum beynim zonkluyodu
aselkiz Eke ayy aynı ben şimdş bile hala ağrım var benimde ense kökümde oluyo sürekli sebebi ne çözemedim ya
Balipegim Eke Soguk uygulamak çok iyi geliyor deneyin ağrıyan yere 10 dakika falan buzlu bişeyler tutun
Eke aselkiz acaba tansiyonmu diye düşünüyorum sabah cok halsizdim ama cok siddetli ve kolestrolda var gecirenler varmı acaba bunu ilaçta alamıyorum
ipekveatlas oluyo yavrum oluyo. günlerce geçmediğini bilirim hiç bişeyde fayda etmiyo maalesef anne annee diye ağlıyorum😅
aselkiz Eke limonlu su tüketiyorm çok şiddetlenince rahmetli babamın yüksek tansiyonu vardı o öle yapınca düşerdi bende onu deniyorum napayım🤷♀️