Tam olarak 1 sene önce kürtaj oldum 6 haftalık kalbi durmuştu zaten zayıftı ,şimdi tekrar hamileyim çok şükür 8 haftalık ,rabbim kimseyi bekletmesin ben umudumu kaybettim dediğim anda öğrendim, şimdi duam tüm kardeşlerim için kimsenin kucağı boş kalmasın inş 🙏🏼