Ozie1993 Hamileliğimin son günlerini yaşıyorum hurma yiyip rahat doğuran varmı ? Açılmam rahat olsun doğumum kolay geçsin diye yiyorum 😪
Didemmmmm Ozie1993 bana da 36. Haftadan sonra günde 5 tane hurma ya da 1 tane cennet hurması yememi söyledi. 37 den sonra da ahududu çayı içmemi ve ananas yenemi istedi. Hepsini yapıyorum 😂38+3 olduk Perşembe günü doktora gideceğim bakalım ne olacak 😉
Mkort24 Didemmmmm Biz de bu gece 39 oluyoruz ahududu çayını bende alıp içeyim günde 1 bardak mı tüketiyorsunuz
Mkort24 Ozie1993 Benim bebiş te kanala inmemişti henüz çatı muayenesini 40. Haftada yapcam dedi doktorum inşallah gerek kalmadan gelir yürüyüş yapıyorum hurma yiyorum pilates yapıyorum hayırlısı 😊
Ozie1993 Mkort24 bu çatı muaynesi açılma varmı diye bakılan kontrol mü ? Ben viyanada yaşıyorum o yüzden bilmiyorum bana nerdeyse 1 aydır bakıyolar açılmam varmı diye gittiğimde çünkü
Mkort24 Ozie1993 evet hem açılmaya bakılıyor hem normal doğum için uygunluğuna bakılıyor burada bazı doktorlar 37. Haftadan sonra istiyor benim doktorum gerek görmedi 40 . Haftaya bıraktı