34 haftalıkken aşı yapılır mı ? Yaptıran var mı?
ecemsmomm 33ün sonunda geçen hafta ben yaptırdım canım
???
dakpinar- Yapıyorlar yani doğuma son 1 ay kala aşı yasak dedi biri ona korktum
ecemsmomm hayır canım yapıyorlar bir sorun olmaz inşallah ❤️
dakpinar- İnşallah 🙏🏼🙏🏼💟