Sedefavc cok tesekkur ederim ben 1 aydır yüksek tansiyon dan dolayı 20/14 oluyor du tansiyonum 1 aydır tedavi altına alındım ve dün şiddetli bir ağrı karnıma girdi sırtım bile ağrıyordu kan aldılar ve acil sezeryana alındım bebeğim 1 kilo doğdu yoğun bakımda şuan dualarınız bekliyorum minnacık bişey 😔7 aylık hamileydim 2 haftada gelişim geriliği vardı