Didem4957 Arkadaşlar 34. Haftamdayım bi anda adet sancısı gibi sancım oluyor hareket edesim dahi gelmiyor bu sancı neyin sancısı olabilir herhangi nişan kanama su vs gibi birşey gelmedi
busra_akkose Didem4957 canım banada oldu bir kere hastanede çalışıyorum hemen doktoruma muayene oldum nst ye bağladı sancı çıkmadı muayene etti günde 4-5 kere böyle adet sancısı gibi sancın olursa gel progestan başlayalım dedi doktoruna yaz muhakkak ihmal etme bu arada bende 34+ 4 haftalık gebeyim
Didem4957 busra_akkose bende hala çalışıyorum da bimde mağaza yardımcısıyım ayaktayken oluyor bazen de uzanırken ama genelde ayakta iken oluyor anlatılmıyor bile
Didem4957 Arada bir oluyor ayakta durunca özellikle yani bazen 1 saatte bir bazen 2 saatte bir ama uzun sürmüyor işte bende anlam veremedim ilk bebeğim bu bilmiyorum pek