Msrt Kızlar cumartesi sağlık kabininde test verdim 11,8 2 gün sonra yani bugün 10,8 çıktı henüz kanamam leke yok kadın bugun yarın adet olursun dedi . Böyle olup artan varmı yarın hastaneye gidip birde orda kan vereceğim nolur dua edin😔😔😔
Selindora Msrt bencede hiç gitme doktora . Bekle hayırlı vakit değilmiş demekki. Allah en kısa zamanda hakkında hayırlısı nasip etsin inşallah
Nergissi Yükselir mi bilmiyorum fakat kimyasal ise kimyasaldan sonra hemen hamile kalınır diyorlar. sıkmayın canınızı en azından hamile kalabiliyorsunuz. Ama inşallah testlerde sorun vardır