Tubakybl smyye_96 kullandım ben ama tekrarlıyor bir kullanımlık normalde tedavi edici ama bende işe yaramadı tekrar enfeksiyon çıktı geçmiyor
BabyBabyy01 Tubakybl benimde öyle en başından beri enfeksiyonum var ilaç kullaniyom geciyo gibi oluyo yeşil akıntı gelmiyo ilaçlar bittimi hoop tekrar başa sariyo bunun bı çözümü yok galiba yıldım artık
smyye_96 Ben 1-2 haftalıkken. Kullandım işe yaradı geçti ama bugün doktorum hafif enfeksiyon var dedi yine yazdı 35. Haftadayım kararsız kaldım
oguzweannesi smyye_96 Kullanmakta neden çekiniyosunuz ki tam tersi enfeksiyonun zararı oluyor bebeğe ve size
smyye_96 oguzweannesi son haftalar olduğu için emin olamıyorum ☺️ Bide az bi enfeksiyon dedi aile hekimi gerek var mıdır bilemiyorum
Melike_23 Bende kullandım ama pek etkisini göremedim üromisinin farklı bi toz kullanmıştım daha önce de ne kadar dikkat esersem edeyim yine de tekrarlıyo hamilelikte çok oluyo bi kaç defa kullandım
Dmllale smyye_96 bende 2 gün önce kullandım yatmadan önce iç idrarını tut dedi. 3 saat tutabildim işe yaradı mı bilmiyorum
smyye_96 Dmllale ben ilk kullandığım da normal öğlen saati içmiştim çok ağrım vardı yarım saate ağrım geçmişti enfeksiyonda geçmişti son haftalar yine olmuş umarım işe yarar