Merhaba anneler erken doğum riskim var. 1 cm açılma ve rahim ağzı uzunluğum 19 mm… Nst sonucum sizce nasıl doktor sadece baskın sancın yok dedi pek bişey de söylemedi 🙏🏻 https://www.hizliresim.com/7g5pn82
Hiç bilgim yok bilgisi olanlar yazarsa çok sevinirim 💐 Doktor her an bebek gelebilir dedi diken üzerindeyim 😌