Ya başlığı nasıl açtım oldu mu bilmiyorum ama. Sormak istediğim şu. Benim ikinci gebeliğim 9 haftalıkken karnım bir an 5 aylık gibi oldu şuan 13 haftalık sanki gebeliğin son haftaları doğuma gidicem gibi bir gerginlik bir sertlik var. İkinci gebelikte göbek hemen çıkarmış ama bu kadar olur mu yani. Sizin durumlar nasıl. Komik olmasa birileri bana gülecek olmasa bebeğin hareketlerini hissediyorum dicem. Sağ tarafa yattığım da bebeğin sağda olduğunu da hissediyorum. Bazen şu alaca karanlıkta ki Bella gibi içimde vampir varmış gibi 😅