Alparslaninannesii Kızlar adetim biteli 3-4 gün oldu bugün akıntıyla beraber pembe kanama geldi sizce neden bu arada 4 cmlik kistim var o yapar mı kanama anlamadım ya 😔
Tgcehalil Alparslaninannesii canım benimde kistim vardı senin ki gibi geliyordu sanırım kistten eridi şuan 1 aydir normal bı şekilde geliyor
Deletedmom_7 Alparslaninannesii adet olmasaydınız üstüne görme derdim bu duruma ama adet olmuşsunuz. Kistten kaynaklı olabilir