Fatma6834 ay şuan süreç kötü ilerliyor 😢😢 9 saattir sancı çekiyorum ve açılma yok ilerlemiyor. Doktor ilk saatte sezeryana dönme ihtimali yüksek ama normal istiyorsanda beklerim dedi bende normal bekleyelim belki açılma olur dedim. Hala açılma yok sancılar artıyor ama açılma olmuyor. Sabaha kadar olmazsa sabah sezeryan isticem çok kötüyüm 🥺