Cilekliruyam Fatma6834 doktor keyfi yerinde dedi 30 kasıma kadar yani 40+3 olana kadar sancın gelmezse gel suni sancı ile başlatalım dedi 😂
Fatma6834 Cilekliruyam Çok merak ediyorum ben dee 😂😂 Günlerini bekliyorlar herhalde 4 gün kaldı aynı anda doğarlarmış birde ne güzel olur 😁😃
Cilekliruyam Fatma6834 benimki Yiğit Cemil 🙈 kayınbabam vefat etti hamileyken cemil onun ismi yiğitide biz koyduk 🤗
Fatma6834 Cilekliruyam Yok yaa 😂 Sabah kontrolüm vardı gittim her an gelebilir dedi o kadar. Çok inatçı çıktı gelmiyor getirtemiyorum 🤣 Sancım da düzensiz 6 saat sürekli geliyorsa 6 saat çok nadir geliyor anlamadım gitti 😅