Kubraebrar Kizlar ilk dogumum normal dogumdu simdi ikincisi icin cok korkularım var siz nasıl düşünüyorsun
Fasulyem2 Kubraebrar benim ilk doğumum kolay olmasına rağmen insanın tabii ki korkuları olabiliyor sana tavsiyem akışına brak başa gelince her şey çekiliyor öyle diyorum kendi kendime bi şekilde doğurcam yani doğanın kanunu bu :) siz de kendinizi rahatlatın şimdiden stres olmayın bir de ikinci doğumlar hep daha kolay olurmuş ben böyle içimi rahatlatıyorum 😅
Kubraebrar dakpinar- aslinda cogu dogum hikayesine gore kolay deniyor ama nekdr kolay sonucta canli canli kesik atilip kizim dogdu gece 12 den 4 kdar sanci cektim 4:05 de dogdu kizim o anlar unutulmuo surekli muayne ediyo ebe alttan ikinci nasil olcak bisey olurmu neblim cok düşünüyorum
dakpinar- Kubraebrar henüz ilk gebeliğim ama yaşamadan normal doğumdan korkuyorm bu yüzden sormak istedim, teşekkür ederim. İnşallah çok kolay bir doğumun olur kuzum 🌸🤲🏻
Kubraebrar Butterflyy1 valla ne uyustrma ne bise drek kesti sonra hisetmedin dimi dedi😒 canli canlida dikti eger yine normal dogum olursa epidural isticem
Tugbain41 Benim ilk doğumum suni sancı ve epidural ile normal doğum oldu çok rahattı çok şükür, şimdi ikinci doğumuma çok az kaldı epidural istiyorum tekrar nasipse
Butterflyy1 Kubraebrar bende epidural istiyorum ama kararsızım bi dogum doktorundan duydum ilerde kadınsal hastalık yada bel rahatsızlıklari birakiyomus cok kararsız kaldim bu konuda
Tugbain41 Butterflyy1 böyle bir şeyi bir doktordan duymak yeterli olmaz bence bir kaç doktordan duymak gerekir eğer böyle bir şey varsa diye düşünüyorum