Canım öncelikle geçmiş olsun ben sezaryen oldum dış dikişimde 50 kuruş kadar yer açıktı doktor bi krem verdi tekrar dikmedi enfekte olabilir sür dedi onu kullandıkça kendi kendine yeni deri oluştu o çukur kapandı düzleşti belki öyle bi krem yazar tekrar doktora görünün mutlaka