Asya301998 Sepet beşik kullanışlı mı acaba? ilk bebeğimde park beşik kullandım ev biraz soğuk 12. Aya kadar sepet beşik alayım dedim önerileriniz nedir hanımlar
sumeyraballl Asya301998 bende sepet beşik tercih ettim 2 yaşa kdr kullanıldığı söylendi içi de baya geniş onu yanıma alıcam odam da duruck çocuk odasına da büyüyen beşik düşünüyorum sallana bilir olması çok iyi benm için çevrem de de çok memnun kalan vr ve bir. Kaç fenomen de onu tercih etti ve öneriyor da
Brokolii Asya301998 bende sepet beşik aldım yanımda yatıracağım süre zaten kısıtlı olacak uzun süre aynı odada tutmak istemiyorum ayaklanana kadar yatması kafi sonrası için daha yatak tarzı birşey bakmayı düşündüm birde çok minnoş görünüyorlar hoşuma gidiyor :)
Nebyaa Benim gorumcemin çok yeni vardi onu kullanacağım kullanışlı veya kullanissiz bir süre onunla idare edeceğim sonra normal yatağa geçireceğim
Hilallllllll Ben ilk cocugumda 10 ay kullanabildim ayaklanmaya baslayinca düşmüştü birdaha yatırmadım uzun sure kullanim dusunuyorsaniz tercih etmeyin ama kucuk oldugu icin anne yaninda iyi oluyor
[silindi] Ben ilk 5-6 ay yanımda yatıracağım için odama sepet beşik aldım, bebek odasına da büyüyen beşik aldım. Aralıkta doğacak bebikim yazın odasına alıştırıcam ve sepet beşiği kaldırıcam hayırlısıyla